Lite upprensning

Inläggen är borttagna, då jag inte på något vis orkar föra en konflikt. För dem som har oroat sig för Liams roll i detta, jag förstår er. Men jag kan meddela att detta inte är något han, på något vis har blivit lidandes i denna konflikt. Allt jag säger är att han förtjänar båda sina föräldrar. Och till alla dem som har stöttat mig, tack. Verkligen tack ibland behöver man höra från andra att min inte enbart är en idiot. Jag ger inte upp min son och jag tänker inte föra ett tjaffs på någon personlig nivå utan enbart se till liams bästa, då han är den enda som är prioriterad i detta från min sida. Så tack.

Kommentarer
Postat av: Arre

Kämpa på!=)

2010-02-19 @ 00:36:22
Postat av: Anonym

Håller tummarna att allting löser sig :)

2010-02-19 @ 14:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0