Rent och purt hat...


Jag orkar helt enkelt inte längre... Jag har lagt av, lagt mig själv helt åt sidan för andras höga nöje... Det är väl egentligen där jag alltid har varit... För pissad på för att riktigt våga, för nertryckt för att riktigt orka... Du som alldeles nyligen korsade min väg, som så gärna raserade allt jag hade...  Till dig vill jag dedikera en uppriktig och välmenad mening... Håll dig undan... Om du ändå ska ta det som var mitt allt så stå åtminstonde för det vårda det ömt... För det var det jag älskade mest... Avfärda det för i helvete inte, ignorera det inte... Jag förstår inte ens varför jag bryr mig så mycket... Kanske för att det är något som jag älskar högre än mig själv... Så nu när du har tömt mitt hjärta totalt... VÅRDA FÖR I HELVETE DET DU TOG DIN HORA OM JAG NÅGONSIN SKA KUNNA ACCEPTERA DIG............................................ Förstå välmeningen i det din dumma jävel... hon älskar dig.........

Kommentarer
Postat av: Kukarna

Vi kommer alltid alltid att finnas där för dig! Våran dörr är alltid öppen för dig och så fort du känner att du behöver kan du bara kliva in hit! Du kan få bo här om du vill! Vi vill bara att du ska veta att vi alltid ställer upp, vad det än är!

//kukarna

2009-02-09 @ 17:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0