Asfalts tårar

med en söt bitter smak i munnen spottar jag glas och asfalt, tårarna börjar rinna i ett försökt att hålla det kallt. vart ifrån kom de där slagen jag blev slagen i magen och uppdragen i kragen, Överkörd och bedragen och mitt ansikte såg ut som satoils toast med skagen. Hatet börjar växa inom mig det kommer in på mig smyger, adrenalinet pumpar och fradgan flyger. I samma takt som mina ögon färgas röda så skriker mina instinkter döda döda döda. Jag slet tag i den närmaste sen minns jag inte mycket mer, mörker skrik och spott är allt jag i mina minnen ser. Jag öppnar mina ögon och lyssnar till mina egna andetag knogarna värker efter att ha avvärkat ett flertal slag, och du kanske undrar för dig själv vem i helvete e jag, han som skriker vilt och och slår omkring sig och förstör allt som ett bombnedslag. Hejsan jag här här nu och jag kommer att bli eran dommedag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0